HTML

Linithael mindennapjai

Játékos mindennapjaim a Metin2 világában.

Friss topikok

  • Choerilla: Óó, még mennyi sámán :D Majdhogynem olyan mint te , csak másfél P-vel kevesebb :D Bár én elvagyok... (2011.06.15. 22:59) Kezdet, s egyben vég is?

Archívum

2011.06.15. 15:40 Onkie

Újra itt van

Kicsit felemás hetem volt, de egy dolog miatt semmi sem tudta kedvemet szegni: mégpedig a P-s gyorsaság miatt! :D Nagy szerencsém volt, 30 kőből összejött, és G10-ről P-re az első kő sikeres volt. Egy kis statisztika:

G1G2: O

G2 G3: O

G3G4: XO

G4G5: XO

G5G6: XXXXO

G6 G7: XXO

G7G8: XXXXXXO

G8G9: XXXXO

G9 G10: XXO

G10 P: O

A céhben is jobb már… most, hogy kicsit szüneteltem, leültek a viharok, nem én vagyok a fő célpont. Nem adok okot rá. Arra is rájöttek, hogy ha nincs gyógysámán a boszinál vagy a csavart kulcsok ütésénél, akkor van legalább egy ember, aki plusz egy gömböt veszít.

Bár eddig jó kapcsolatom volt a kováccsal, valamire megharagudhatott. A múltkor csinált nekem egy +9-es karkötőt, most viszont majdnem mind betörte +8-ra, +9-re, ami már csak azért is fájó pont, mert a gyöngyök nem arról híresek, hogy fillérekért megvehetők.

Arra gondoltam, csinálok egy 65-ös „kis” surát farmolni. Aztán miután fórumon a 65-ös kardok helyett egy jó káros FMS-t javasoltak, levittem a „limitet” 61-es szintre. Vért, pajzs és csókolom. A +12 INT-es pajzsot megkapja a sámánomtól, vért készülőben. 1,5M-ért vettem egy +7-es lélek lemezvértet, és belement a sietség kő +4 (elsőre), a kitérés köve +4 (elsőre), a védelem kő +4 viszont beletört (elsőre :P). Nem baj, így sem rossz már. Most 35-ös, a pengéje egyből váltott 17-ről M1-re (nem kellett „öregasszonyozni”), a vértezést is megúsztam 2 szalagból (szerencsére, mert csak annyim volt).

Misivel folyamatosan barlangozunk, ő szeretne húzni rajtam, de nekem annyira most nem fontos a szintem, mert még mindig nincsenek jó cuccaim hozzá. Tegnap már 79-es lettem. Félek a 80-tól, mert semmi kedvem óriásföldön Tugyit ütni… inkább kifarmolom az árát és megveszem piacon. Még mindig többet érek vele. Nem mondom, azért a 86-os szintet nem utasítanám vissza az M-es karom miatt, de jó lenne, ha azért lennének végső fegyvereim is pvp-re, meg egyéb apróságok. Amúgy a drop is egyre jobb, aminek persze nem magam miatt örülök. Tegnap 5-6 kagyló esett 2 óra alatt, méregkard, oroszlánkardok, bölcsesség ékkő ahhoz a küldihez…

Röviden: visszajött a játékkedvem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://linithael.blog.hu/api/trackback/id/tr912986353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása